mandag 23. november 2009

Go away, evil book of economy!

Dag 6: Sitter og leser. Kjenner hjertet pumper tyngre, det blir vanskeligere å puste. Feberfantasiene når nye høyder, og det gjør vondt i underkjeven. Har fått en rar hevelse på venstre testikkel. Boka gjør meg sinnsforvirret, må komme meg ut.

Dag 7: Sitter fortsatt og leser. Kjennes ut som Ivar Moe sitter på min høyre skulder, klarer ikke konsentrere meg, og hører masse pisspreik i hodet mitt; dekningsbidrag, egenkapital, alternativkostnad, bruttoavanse, grensekostnad. Pillene har minimal virkning.

Dag 8: Fikk ikke sove i natt, og utslettet har spredt seg til kneet. Prøvde å bevege meg ut, men fikk følelsen av at hornhinnene brant opp når jeg så dagslys. Har lite mat, supplerer måltidene med postit-lapper. Tusjen min har i løpet av natten skriblet uforståelige ting på soveromsveggene.

Dag 9: Sov 2 timer, 10 minutter av gangen. Så fort jeg sovner, er det som at jeg blir dratt ned i undergrunnen. Var overbevist om at det stod en gullfarget Mazda i stua mi i dag, men appelsinene er jo ikke modne enda. Er mørkt her, lyspærene ser ikke ut til å lyse like sterkt lenger. Tørst.

Ingen kommentarer: