søndag 29. november 2009

The Weekend

Sent på Torsdag, etter mange timer med økonomistyring på skolen, sprakk vi. Jepp, vi gjorde det. Partyhumøret steg veldig kjapt til topps, og det skulle bli godt med en pause! På bordet kom øl, vin, sprit, Baileys, Sambucca, Cpt. Morgan, og Tequila. Ouch. Alexandar slengte seg på lasset, samt Jonathan, og kvelden ble legendarisk! Hjemmemekka drikkespill, tequila-shots, og en god porsjon apehjerne (sambucca + baileys) gjorde susen!

Lagde til og med pannekaker senere på kvelden! :)

Store deler av fredag gikk med til å være sterkt redusert, og alt annet enn å lese til eksamen... Lørdagen startet rimelig tidlig, kl 9 for å være nøyaktig, og det var da bare å slenge liket av gårde til skolen! Guess what happened there!? Economy :o Holdt på til rundt kl 18, og selv om dette er ganske mange timer så fikk vi ikke gjort SÅ mye. Brukte tross alt litt tid på å spise, prate, diskutere et videoprosjekt vi har, og generelt gjøre alt annet enn det vi egentlig skulle :P

Stakk hjem på lørdag, gikk på ræva i trappa ved inngangspartiet så det grein etter, og spiste god lasagne. Det gjør fortsatt vondt :( Nei, ikke lasagnen! Man behøver ikke være professor i fysikk for å skjønne at når jeg bikker over ende, er det enorme krefter, og akselerasjoner i spill. Ting kan fort bli stygt!

I dag; barnedåp!


Messa varte i én og en halv time! That's a long fucking time! Gudene skal vite (hihi) når jeg sist var i kirka. Ikke kommer jeg til å bli en fast ganger, heller. Etter endt messe, var det å farte videre. Her kommer den sosiale biten, og maten inn. Hjelp, den maten var god! Jeg spiste rundt meg selv flere ganger! Var nødt til å dra før kakene ble servert, hadde antageligvis ikke kommet meg ut derfra på egne bein hadde jeg ikke gjort det.

Le table:


Vel hjemme, var det på'n igjen med Økonomi. Fy f jeg er lei det faget nå! Men satt på skolen i to timer fra 20-22, og tør derfor kalle meg selv flink. Patrick og Kolbjørn også, selvfølgelig ;)

Nå nyter jeg en kald julebrus, ser noen episoder HIMYM, og slapper helt forjævli mye av. Mmmm, så digg :D

5 kommentarer:

Benita Eriksdatter sa...

Pannekaker er godt! Tøff serviett:D

Tommy sa...

Ja, pannekakene var veldig gode, de :) Fancy smancy serviett :o

Cathrine sa...

Pastor Wang!

Benita Eriksdatter sa...

Skal vi lage pannekaker igjen?

Tommy sa...

Selvfølgelig! Skal toppa heile driden