lørdag 14. november 2009

Rape me

Starta dagen ca. 12:30 i dag, med en brødskive tunfisksalat (gode gud så godt), en god porsjon rock, og høye ambisjoner om å legge på rene sengeklær. Fikk meg også litt "trim", da jeg måtte gå ned til Kallerud for å hente bilen etter i går.

Hilste på selveste Tommy Grønlund, og hans gode venn Cpt. Morgan i går. Med Grønlund & Grønlund, og Tommy & Tommy i sving, ble det en helsikes kveld. Har nå ingen problemer med å se hva som menes med "eplet faller ikke langt fra stammen"! Etter en kveld med mye latter og tårer (pga for mye latter), følte jeg meg særdeles sprek, og med godt selskap på øret satte jeg retning hjemover i tussmørket, mens jeg gikk der og småprompa.

Sånn ellers, driver økonomiboka å sakte men sikkert spiser opp sjela mi, og gudene skal vite at det gjør vondt. Forfatteren, Kjell Gunnar Hoff, er en meget kunnskapsrik og særdeles tørr mann. We need lube, of any kind. Med finurlige formuleringer, heftig bruk av synonymer som ikke ligner grisen, knuller han deg sakte men sikkert i senk med sine høyt verdsatte forfatterferdigheter. Å lese et kapittel i denne boka kan sammenlignes med å sette ballene i ei skrustikke, hvorpå en overtrent S&M-tysker får gleden av å knuse manndommen din veldig sakte. Here I come, Society of Nullos!

I søken etter en enkel utvei, forsøkte jeg å spise meg ihjel på kyllingkjøttdeig og nachochips m/ tilbehør. Virker som at dette skar seg litt, og jeg sitter nå her med endetarmskramper og flatulens som minner mest om den stanken man kjenner idet man åpner en container full av råtten fisk. Alle skal få!

1 kommentar:

Benita Eriksdatter sa...

HAHAHA, Tommy da. Nå var du ekkel :D