lørdag 7. november 2009

En dært av ditt, og en av datt

Yey, første innlegg! Det er tøft.

Har hatt en forholdsvis lang dag på jobb, med masse hyggelige mennesker i andre enden av røret. Det er kos. I don't like them angry people! Sånn ellers kom det jo litt snø om dagen, men den ble til sørpe fortere enn jeg rakk å si knullmegirævabaklengsinnidørkarmenmedetdigerttørkestativutenklærpå. Gleder meg faktisk til snøen legger seg ordentlig, blir ikke så ufattelig kjedelig, trist, grått, og mørkt ute da.

Har endelig begynt å lese økonomi, og ligger nå bare 300 sider etter pensum, så det er jo ikke verst. Har i tillegg fått gjort litt oppgaver. Gudene skal vite det går unna! Kjenner godt at eksamen nærmer seg, og det er nå jeg skulle hatt den duppedingsen hvor man kan justere hvor fort tiden går. Men skippertak er en gylden metode, og det ordner seg nok!

Den fine orkideen jeg fikk av muttern har omsider takket for seg. Tok usannsynlig lang levetid, den rakk faktisk å bli 5 måneder gammel. Jaja, blei ihvertfall ny rekord!

Med dette avslutter jeg mitt totalt uinteressante bloginnlegg, og trekker meg stille tilbake i min eksklusive sofa fra Bohus. Hæhæ

1 kommentar:

Benita Eriksdatter sa...

Haha, nais! Men den orkidéen din ekke dau skjønner du, den blomstrer igjen. Bare gi den litt næring og sollys, så ta-ta. BLOGG <3

koz&klemz Nitå